Contact


 Veelgestelde vragen

  • Al onze cursussen worden gehouden op onze vaste cursuslocatie gelegen aan de Koninginnegracht 60 (2514 AE) Den Haag.

    Congressen worden mogelijk op een andere locatie gehouden. Check altijd de betreffende webpagina.

    Twijfelt u toch? Neem dan contact op door een e-mail te sturen.

  • Heeft u zich voor een cursus of congres ingeschreven, maar wilt u annuleren? Dat is mogelijk tot 4 weken tevoren. Wij rekenen in dat geval wel EUR 45,- aan administratiekosten.

    Bij annulering binnen een maand voor aanvang van de cursus wordt het volledige inschrijfgeld in rekening gebracht.

    Uw plaats mag altijd door een vervanger worden ingenomen. Dat kunt u laten weten door een e-mail te sturen.

  • Bent u consument (u volgt als privé persoon een cursus of opleiding)? Dan heeft u na inschrijving voor een wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Dat betekent dat u binnen die termijn kosteloos kan annuleren. Voor u geldt dan niet de EUR 45,- aan annuleringskosten.

  • Indien u zich via onze website heeft ingeschreven ontvangt u altijd direct automatisch een bevestiging op het door u verstrekte e-mailadres. Heeft u geen bevestiging ontvangen? Dan is de inschrijving om de een of andere reden niet goed bij ons doorgekomen. We raden u in dit geval aan het inschrijfformulier nogmaals in te vullen.

  • Heeft u deelgenomen aan een cursus of congres? U ontvangt binnen 3 weken na deelname het bewijs van deelname. Dit bewijs wordt aan u toegekend in de online omgeving. Bij het aanmelden voor uw cursus heeft u de inloggegevens ontvangen voor deze online omgeving. Daar vindt u niet alleen al het cursusmateriaal en praktische informatie, maar ook uw bewijs van deelname.

    Zijn er inmiddels meer dan 3 weken verstreken sinds uw cursus en heeft u nog geen certificaat ontvangen? Stuur dan een e-mail naar.

  • Het cursusmateriaal dat door de docent(en) voor u is samengesteld, wordt voorafgaand aan de cursus digitaal verstrekt via onze online omgeving.

    Op die pagina kunt u tevens het programma, de deelnemerslijst, de routebeschrijving en de presentatie(s) van de docent(en) vinden.

  • Na aanmelding voor een van onze cursussen ontvangt u binnen een week de factuur per e-mail. Deze factuur dient binnen 30 dagen te worden voldaan.

    Wij gebruiken voor de adressering de gegevens die u heeft opgegeven bij de inschrijving voor de cursus.

    Heeft u een vraag over een factuur? Stuur dan een e-mail.

  • Wijzelf beschikken niet over parkeerplekken. Bij ons in de straat, aan de Koninginnegracht, kunt u in principe gedurende de gehele dag parkeren. Er is echter maar een beperkt aantal parkeerplekken.

    Daarnaast is de dichtstbijzijnde parkeergarage: Parkeergarage Malieveld.

Staat uw vraag er niet bij?

Vul het contactformulier in. U ontvang binnen 2 werkdagen een reactie.

Contactgegevens

Compliance Insights Academy
Koninginnegracht 60
2514 AE Den Haag

info@complianceinsights.academy
070-450 02 16

Bankrekeningnummer: NL74ABNA0126652031 
BIC: ABNANL2A

KvK-nummer: 91141680
BTW-nummer: NL865563834B01